avatar Ten blog rowerowy prowadzę ja czyli mtbshadow z małego miasteczka jakim jest Legnica. Mam przejechane 3251.30 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Nie interesuje mnie średnia prędkość z jaką jeżdżę gdyż jeżdżę dla przyjemności a nie po to by mierzyć średnią.

Wykres roczny blog rowerowy mtbshadow.bikestats.pl
h km/h:

Podjazd na Bogaczów

Niedziela, 10 kwietnia 2011 · dodano: 10.04.2011 | Komentarze 2

Wyruszyliśmy dość wcześnie jak dla nas bo juz o 9:50. Standardowo ja z Mareckim bo nikt z forum się nie stawił. Dlaczego tak wcześnie ? Bo Markus na 14 chciał być w domu, spotkanko rodzinne zdaje się :)
Na rondzie poczekaliśmy chwilę do 10:10 po czym komisyjnie stwierdziliśmy że nikogo nie ma i pomknęliśmy w stronę Słupa, jak widać z mapki.
Trasa miała być mocniejsza ale ze względu na Marka postanowiliśmy podjechać podjazd w stronę Pomocnego i tam przed Pomocnem odbić w las. Odbicie w las okazało się nie byś odbiciem w las ale mocnym zjazdem szutrowym na Chełmiec. Trochę byłem zawiedziony ale co tam, widoki podczas podjazdu były niesamowite - zdjęć nie ma, sami rozumiecie, zbyt zajęty podjazdem byłem żeby focić :P
Oblookaliśmy parę dobrych odbić do lasu i postanowiliśmy że będziemy sprawdzać te ścieżki co będzie niewątpliwie bardzo przyjemne (bez skojarzeń) :P
Najlepsze było to że jak wciągaliśmy się pod górę zaczęła zjeżdżać jakaś grupa rowerzystów, było ich z 15, tyle się nagadałem - hej - ze mi na cały tydzień starczy :) oczywiście odpowiadali i kiwali ręką :)
od Chełmca do Samej Legnicy zaczął wiać tak mocny wiatr że momentami zastanawiałem się czy jeszcze jadę czy już zsiąść bo i tak się nie poruszam do przodu, jestem dumny z siebie że dojechałem w takim tempie do domu bo wiatr nie ustał ani na chwilę i był masakryczny.
Jadąc przez Chroślice w stronę Słupa spotkaliśmy tą samą dwójkę bikerów o których pisałem na wcześniejszej relacji, dopiero gdzieś jechali, nie wiem dokąd bo nie zatrzymywałem się z nimi ale wiedziałem że będą mieli ostro jak wyjadą na bardziej odkryte przestrzenie.
Porobiłem jakieś foty ale mało, sfotografowałem nawet kwiatki choć zazwyczaj tego nie robię, są to Zawilce Gajowe o których dowiedziałem się że są Zawilcami Gajowymi z niezwykłej tablicy informacyjnej :D - była obok ławeczek na których posiedzieliśmy chwilę.

Zawilce Gajowe - na tablicy to przeczytałem :D © mtbshadow

mtbshadow
| 16:15 piątek, 15 kwietnia 2011 | linkuj Co prawda w niedzielę ma być nieciekawa pogoda, ale może dacie radę. Ja się raczej nie zabiorę tym razem bo taka odległość pokłóci się z moją kondycją :P
Ale miejscówki świetne odwiedzacie, nie powiem.
Załóż bloga na BS :P
Jarek | 19:59 czwartek, 14 kwietnia 2011 | linkuj Cześć,
"ta dwójka bikerów" jechała do ruin zamku w Lipie ;).
W pierwszą stronę Górzec asfaltem, Pomocne, Muchów i asfaltem / drogą gruntową do Lipy (czarny szlak i kawałek niebieskiego).
Powrót z Lipy terenem do Myśliborza (niebieskim szlakiem, a później czarnym do wąwozu), Chełmiec, przez pole prosto pod wiatr ( xD ) i przez Warmątowice do Legnicy.
Łącznie 77 km.
W niedzielę na 95% jedziemy do zamku Bolczów, jeśli macie ochotę, to zapraszamy :) .

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa piewa